Skocz do zawartości

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności: https://mcadmins.pl/privacy

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 04/25/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 punktów
    Witajcie! Dziś, 3.05 o 21:00 mija dokładny rok od kiedy otworzyliśmy to forum. Przez ten czas działo się tu na prawdę wiele rzeczy, i dobrych i złych. Zacznę od przedstawienia statystyk mcadmins Statystyki Partnerzy - Od początku forum łącznie zawarliśmy 11 partnerstw (Minecraft Polska, Sky-land.pl, Anyforum.pl, Fastpict.pl, Kwadratowyswiat.pl, StrateGry.pl, Crafters.ga, heavenblock.pl, BossCraft.pl, Nirvae.pl, Discord Community, DoProgramowania, E-sport polska ) (zielone to wciąż aktywne a czerwone to zakończone) Administracja - osoby które wciąż w niej są lub już nie Właściciele: @Kuba6850 @Invi @Libter Administratorzy: @Reedzev_ @King Of The South @kebab @Jqmey @Invi @Ewald @boleknowak @Nioo Moderatorzy: @IceMelt @kuvuś @ProgrammingWizzard @kebab @MTLR @xVeigar @IDailyGaming Redaktorzy: @Jqmey @Inuun @SebxteR @PLBananek @MeffiuBC Developerzy: @RikoDEV @HaskellV Inne: @Reedzev_ (CESI) @MTLR (Administrator Wiki, Pomocnik, Community Manager) @Jacek (Grafik, twórca loga mcadmins) @Cichusek (Właściciel serwera Sky-Land.pl) Statystyki forum: Rejestracje - najwięcej w sierpniu (83) Używane urządzenia - zbugowane statystyki z 4.3, tu za dużo się nie dowiemy Cała aktywność na stronie: Reakcje: Wykorzystywanie tagów - też trochę zbugowane Prywatne wiadomości: Niestety statystyki nowych tematów i postów są tak zbugowane, że nie mam jak tego pokazać Google Analytics Inne Więcej statystyk dopiszę później bo czas na omówienie innych rzeczy Zawsze trochę też znajdziecie ich tutaj https://mcadmins.pl/topic/547-statystyki-forum Plany na przyszłość - nie mam dokładnych planów na to forum, wiem na pewno że jego działalność nie zostanie zakończona a tak dobry rozwój techniczny jak dotychczas będzie trwał dalej. Wszystkie zmiany wprowadzone na forum do dnia dzisiejszego znajdziecie tutaj https://mcadmins.pl/topic/34-lista-zmian Mogę wam powiedzieć, że już za jakiś czas dostępne będzie https://mcadmins.pl/pliki oraz mój i @Nioo drugi projekt czyli hosting serwerów minecraft Być właścicielem forum o minecrafcie i nie mieć nawet serwera czemu by więc nie zrobić hostingu Aktualnie wciąż trwają tam prace techniczne, wkrótce zostanie otwarta beta. To jest obecny wygląd: Z racji że wszystko wciąż jest tworzone, jeszcze dużo może się zmienić Ehh, za późno zabrałem się za ten wpis i nie mogę ze wszystkim wyrobić, będę go na bieżąco aktualizował. Nie tylko za to zbyt późno się zabrałem, w któryś dzień odbędzie się jeszcze event urodzinowy w grze. Zostanie przygotowany serwer, prawdopodobnie mcadmins.lv4.pl, wersja 1.12, tryb bedwars na którym do wygrania będą minecrafty premium oraz kody rabatowe na hosting o którym wcześniej już wspomniałem. (zapisy już niedługo) Jeśli macie jakieś pytania do mnie, związane z forum czy czymś zupełnie innym to proszę pisać tutaj, mogą to być nawet pytania z tego miejsca https://mcadmins.pl/topic/714-qa-pytania-1/ ,brakuje mi chęci na udzielenie odpowiedzi Dziękuje wszystkim którzy wspierali (i dalej to robią) ten projekt od początku aż do teraz ????
  2. 3 punkty
  3. 3 punkty
    Witam serdecznie, z tej strony Enormi, jest tu mój pierwszy wpis na tym forum Dziś przedstawie wam jak stworzyć swój pierwszy plugin na serwer 1.Zacznijmy od pobrania IDE, pewnie zapytasz -Enormi, ale co to jest ide? -IDE (ang.integrated development environment) jest to ziintegrowane środowisko programistyczne, najczęściej używanymi IDE do pisania pluginów są "JetBrains Intellij", oraz "Eclipse" Oczywiście istnieje wiele mniej znanych IDE, ale już nie chce się już zagłebiać w szczegóły. Osobiście preferuje Eclipse. 2.Po zainstalowaniu IDE: a) Pobieramy silnik, pod który chcemy pisać plugin i fajnie byłoby, gdybyśmy jeszcze pobrali API silnika. Ja pisze pod spigot 1.12.2 R0.1, oraz API spigotApi 1.12.2 R0.1 Pewnie znowu zadasz mi pytanie -Emormi, ale czekaj co to jest api? -API (ang. application programming interface) tłumaczać jest to interfejs programistyczny aplikacji. b)Po pobraniu silnika uruchamiamy IDE, w moim przypadku to Eclipse . * Tworzymy teraz nowy projekt javy, nazywamy go jak chcemy. W moim przypadku nazwa projektu to "mpspot" Nastepnie klikamy "next" Wchodzimy w zakładkę libraries, klikamy "Add externars Jars" i dodajemy nasz silnik, oraz jego API Następnie klikamy "Otwórz" i gotowe. * Teraz tworzymy nowy package, możemy go nazwać me.autor.nazwa_wtyczki w moim przypadku to będzie me.enormi.mcspot I klikamy "Finish" *Teraz tworzymy główną klasę pluginu w tym package`u. Klasę główną powinniśmy nazwać według zaleceń bukkita czyli Nazwa_PluginuJavaPlugin w moim przypadku to będzie MpspotJavaPlugin (Pamiętaj, by klasa nazywała się z dużej litery) Teraz rozszerzamy naszą klasę o JavaPlugin, w tym momencie operujemy na kodzie, więc screenshot`y nie bedą potrzebne. Robimy to przez dopisanie do klasy "extends JavaPlugin". W moim przypadku wyglądać to bedzie nastepująco: public class MpspotJavaPlugin extends JavaPlugin{ } Pewnie powiesz -Emorni, tu jest błąd! -Musisz teraz zaimportować "JavaPlugin" -No, ale jak to zrobić? -Kliknij na bład i wybierz "import org.bukkit(...)", lub dopisz na górze "import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;" *Teraz tworzymy metodę void onEnable() Teraz kilka wyjaśnien Metoda - Jest to zbiór instrukcji. Metoda void to metoda, która wykonuje kod, ale zwraca żadnej wartości. Metoda boolean to metoda, która wykonuje kod i zwraca wartosc przez return wartosc;. Więc zacznijmy od dopisania do klasy "Public void onEnable(){ }" Klasa wygląda następująco: package me.enormi.mcspot; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; public class MpspotJavaPlugin extends JavaPlugin{ public void onEnable(){ } } No tylko co nam z metody, która się wykona, ale nic w niej nie będzie? Zatem wyślijmy wiadomość do konsoli. Użyjemu do tego loggera, który daje nam bukkit, więc dopisujemy w środku bloku ({ }) metody "Bukkit.getLogger().log(Level.INFO, "Hello world!");" "Hello world!" to tekst, który zostanie wyświetlony w konsoli INFO to rodzaj wiadomości wyświetlony w konsoli Teraz powinniśmy zaimportować import java.util.logging.Level; import org.bukkit.Bukkit; *No dobra, ale co nam z pluginu, który tylko wyświetla wiadomośc do konsolii? Zatem stwórzmy komende! Zacznijmy od stworzenia nowego package "commands", żeby kod był schludny i na swoim miejscu. Teraz klikamy "finish" i tworzymy nową klase, która nazywamy jak chcemy. Pamietaj, by po nazwie klasy można było się domyślić co w niej się znaduje. Ja ją nazwe "HelloCommand" Teraz zaimplementujemy do klasy CommandExecutor i zaimportujmy "import org.bukkit.command.CommandExecutor;" Obecnie całą klasa wygląda tak: package me.enormi.mcspot.commands; import org.bukkit.command.CommandExecutor; public class HelloCommand implements CommandExecutor{ } Teraz IDE może wyrzucić nam błąd "The type HelloCommand must implement the inherited abstract method CommandExecutor.onCommand(CommandSender, Command, String, String[])" Musimy stworzyć metodę boolean public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String commandLabel, String[] args) { return false; } następnie musimy coś zrobić w tej metodzie, dajmy na to, że jesli gracz wyśle komende, która podamy w plugin.yml i klasie głównej dostanie wiadomość "Hello world" Więc wyślijmy do sendera wiadomość, możemy zrobić to tak: "sender.sendMessage("Hello world);" Kod wygląda następująco: package me.enormi.mcspot.commands; import org.bukkit.command.Command; import org.bukkit.command.CommandExecutor; import org.bukkit.command.CommandSender; public class HelloCommand implements CommandExecutor{ public boolean onCommand(CommandSender sender, Command cmd, String commandLabel, String[] args) { sender.sendMessage("Hello world"); return true; } } Teraz w klasie głównej definiujemy tą komende w następujący sposób this.getCommand("komenda").setExecutor(new Klasa()); Cała klasa będzie wyglądać tak package me.enormi.mcspot; import java.util.logging.Level; import org.bukkit.Bukkit; import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin; import me.enormi.mcspot.commands.HelloCommand; public class MpspotJavaPlugin extends JavaPlugin{ public void onEnable(){ Bukkit.getLogger().log(Level.INFO, "Hello world!"); this.getCommand("hello").setExecutor(new HelloCommand()); } } Teraz tworzymy plik yaml (plugin.yml) Podajemy w nim takie wartości jak: main: ścieżka do klasy głównej version: wersja pluginu author: autor pluginu name: nazwa pluginu commands: komenda: Więc zaczynamy od I podajmy wartości i klucze w pliku Zawartość pliku w moim przypadku wygląda następująco name: testmpspot author: enormi main: me.enormi.mcspot.MpspotJavaPlugin version: 1.0 commands: hello: Teraz eksportujemy plugin File > export Jar file > next Teraz wybieramy nasz plugin, podajemy lokacje pliku gdzie go chcemy i "finish" I to na tyle. W razie problemów zapraszam do komentowania. Pozdrawiam, Enormi
  4. 2 punkty
    Jak powinna wyglądać skarga? 1. Mamy jakieś zdarzenie np. ktoś nas obraża 2. Tworzymy nową skargę według wzoru podanego poniżej i dostępnego tutaj 3. Poprawnie napisana skarga 5. Kara
  5. 2 punkty
  6. 2 punkty
  7. 2 punkty
    Ten temat został przypięty.
  8. 2 punkty
    Przypinam, gdyż bot jest używany na discordzie mcadmins.
  9. 2 punkty
  10. 2 punkty
    Ekipa forum to redaktor, moderator, administrator.. no oczywiste rangi typowe pod forum. W przypadku tej ekipy najwyższa ranga czyli administrator otrzymuje pełne acp oraz uprawnienia na discordzie. Może zarządzać moderatorami i realizować proste propozycje. Ekipa techniczna to chociażby developer, on również posiada pełne acp ale już mniejsze uprawnienia na discordzie. Głównie jest od spraw technicznych forum - prawidłowe działanie i realizacja trudniejszych propozycji.
  11. 2 punkty
    Nie wszyscy chcą się logować przez Google - przydałaby się możliwość logowania i rejestracji z użyciem maila i hasła.
  12. 1 punkt
    Cześć, moją stroną internetową jest lista serwerów minecraft. Nie chcę pisać tutaj rozprawek nt. mojej listy tylko napiszę ogólnikowo zalety i wady. Zalety: pozycja w rankingu zależy od ilości zaangażowanych graczy, możesz skonfigurować serwer tak, aby gracze otrzymywali nagrody za głosowanie na Twój serwer przy pomocy pluginu Votiifer, opis serwera formatowany za pomocą markdown, możemy wkleić link do filmu na youtube, który zostanie wyświetlony w opisie, możliwość ustawienia własnego banera, który może zachęcić potencjalnych graczy do grania, brak zakłócania rankingu poprzez brak promowania innych serwerów, logowanie jest za pomocą konta Google, dzięki czemu nie musisz wpisywać swojego hasła (OAuth2) Wady: napisz w tym temacie co Ci się nie podoba Link do strony: https://lsmc.pl Zdjęcia:
  13. 1 punkt
    eProfile - Skrypt na profile graczy. Skrypt dodaje na serwer statystyki , które można sprawdzać pod komendą /profil Link do downloadu: https://raw.githubusercontent.com/esejj/eProfile/master/script.sk
  14. 1 punkt
    Powrócił na Junior Administratora ????
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
    10000Tematów lub wakacje i newsbot znika Wstępny cennik lv4 mamy lecz na razie nie publikujemy. Nigdy więcej
  17. 1 punkt
    Na serwerze zmieniło się znowu troszkę, została dodana weryfikacja. Zmieniono nazwę serwera na IDailyGaming. Na serwerze panuje nowy regulamin. Dostosowano serwer do nowego projektu forum. Dodano kanał z powiadomieniami o nowych wątkach. Zaktualizowano nazwy rang oraz ich kolory. Strona została usunięta. Zaproszenie w prezentacji zostało zaktualizowane.
  18. 1 punkt
    Aktualizacja z dnia 02.05.2018: dodano wsparcie dla rekordów SRV (!sic) poprawiono wyszukiwanie serwerów. Mało zauważalna zmiana, ale powoli przybliża mnie do zamierzonego efektu.
  19. 1 punkt
    Aktualizacja z dnia 30.04.2018: Ustawiono minimalny czas do odświeżenia serwera na 5 minut Zablokowano głosowanie z tego samego nicku kilka razy dziennie (inne IP) oraz usunięto takie głosy Dodano powiadomienie o skopiowaniu IP serwera Naprawiono błąd, który był wyświetlany podczas próby znalezienia serwera Głosy serwera liczone są teraz z ostatnich 30 dni
  20. 1 punkt
    Wszystko to wynika z aktualizacji do IPS 4.3 + problemy z uploadem
  21. 1 punkt
    Tak, screena nie mam jak ci dać bo jak już zauważyłeś obecnie są spore problemy z uploadem, sam IPS już 2 dzień mi z tym walczy
  22. 1 punkt
    Ankieta dotyczy aktualnej administracji jak i tych którzy chcą się do niej dostać.
  23. 1 punkt
    Plugin dodaje panel z różnymi główkami i został napisany bardziej na mój prywatny użytek dlatego jest napisany BARDZO prosto, więc jestem świadomy tego że jest w nim dużo błędów. 1.0: * Java 8 * Spigot - 1.12+ 1.1: * Java 8 * Spigot 1.11+ 1.2: * Java 8 * Spigot 1.11+ 1.3: * Java 8 * Spigot 1.11+ /customhead - [aliases: ch, customheads, cs, customskull, customskulls, head, heads, skull, skulls] /customhead - mck.headsmenu /ch give - mck.headgive 1.0: - Pierwsze wydanie pluginu 1.1: - Dodano więcej opcji do config.yml - Dodano support 1.11, od teraz istnieje 1 wersja pluginu działająca na spigocie 1.11+ 1.2: - Dodano opcje do dodawania własnych główek do listy poprzez config.yml 1.3: - Naprawiono błąd uniemożliwiający włączanie się pluginu - Dodano nowe główki do listy [✘] - Dodać więcej opcji do config.yml - 1.1 [✘] - Dodać opcje do dodawania własnych główek do listy - 1.2 LINK: https://github.com/McKoxu/MCKCustomHeads/
  24. 1 punkt
    ewentualnie przyszły administrator jak by umiał może zrobić
  25. 1 punkt
    Antywirus Kaspersky okazał się być źródłem danych dla rosyjskiego wywiadu.
×