GTARP.PRO 3 Zgłoś Napisano 11 Wrzesień 2018 §1 Podczas rutynowej kontroli policjant musi: 1.1 - przedstawić się 1.2 - okazać licencję policyjną i przedstawić stopień i numer odznaki 1.3 - nakazać wyłączenie silnika przez kierowcę zatrzymanego pojazdu 1.4 - przedstawić powód zatrzymania – np. rutynowa kontrola 1.5 - poprosić o dokumenty osobiste i pojazdu 1.6 - zbadać stan trzeźwości kierowcy: - Jeżeli kierowca odmówi badania alkomatem (ma takie prawo), policjant musi zabrać go szpitala, w którym zostanie pobrana krew. Jeżeli zatrzymany zacznie stawiać opór, pobranie krwi zostanie wykonane wbrew jego woli. Opcja pobrania krwi zamiast badania alkomatem musi zostać przedstawiona zatrzymanemu. - Jeżeli wynik testu alkomatem będzie pozytywny, kierowca ma prawo do powtórzenia badania w warunkach szpitalnych. 1.7 - sprawdzić stan techniczny pojazdu 1.8 - oddać dokumenty zatrzymanemu 1.9 - pozwolić odjechać *Jeżeli kontrola wykaże jakieś nieprawidłowości policjant ma prawo: 1.10 - wystawić mandat według taryfikatora 1.11 - zamknąć w więzieniu na określony czas 1.12 - przeszukać pojazd, ale tylko, gdy zachodzi uzasadnione podejrzenie, że kierowca popełnił czyn zabroniony 1.13 - zaprosić kierowcę do radiowozu np. w celu obejrzenia nagrania z wideo rejestratora 1.14 - tymczasowo odebrać pojazd 1.15 - jeżeli zatrzymany ucieka, nie chce się zatrzymać itp. policjant ma prawo do oddania strzałów §2 Podczas złamania przepisów ruchu drogowego policjant powinien: 2.1. Przedstawić się. 2.2. Okazać licencję policyjną i przedstawić stopień i numer odznaki. 2.3. Nakazać wyłączenie silnika przez kierowcę zatrzymanego pojazdu. 2.4. Przedstawić powód zatrzymania. 2.5. Poprosić o dokumenty osobiste i pojazdu. 2.6. Poinformować o wysokości mandatu. 2.7. Kierowca ma prawo nie przyjąć mandatu. Jeżeli to zrobi sprawa zostanie przekierowana do komendanta. Podczas transportu na komendę policjant musi przedstawić zatrzymanemu prawa Mirandy. Policjant musi dać do podpisania oświadczenie o nie przyjęciu mandatu. 2.8. Jeżeli kierowca przyjmie mandat policjant daje go do podpisania kierowcy. 2.9. Oddać dokumenty. 2.10. Pozwolić odjechać zatrzymanemu. PRAWO MIRANDY Masz prawo zachować milczenia wszystko co powiesz może zostać użyte przeciwko tobie w sądzie. Ma pan prawo do 1 telefonu w obecności funkcjonariusza nie dużej niż 3 min globalne. Ma pan prawo do Adwokata ,jeżeli takowy znajduje się na wyspie . zrozumiałeś swoje prawa? Jeśli 3 razy na pytanie odpowie nie to nie musimy ponowie tych praw czytać. DoM01.09.2018 Na radio porozumiewamy się w sposób : np. zero jeden do zero siedem zgłoś się --> zero siedem zgłaszam --> rozmowę kontynuuje zero jeden... 10-00 Status/Pozycja jednostek 10-2 Potwierdzam 10-3 Cisza na radiu 10-4 Zrozumiano 10-5 Odmawiam 10-7 Poza służbą (coś jak AFK) 10-8 Powrót na służbę (powrót z AFK) 10-9 Powtórz wiadomość 10-10 W trakcie strzelaniny 10-13 Powrót na komendę w celu uzupełnienia amunicji,ekwipunku 10-14 Powrót z podejrzanym na komendę 10-15 Więzień dostarczony 10-19 Powrót do bazy 10-20 Pozycja 10-23 Jednostka w gotowości 10-26 Clear 10-30 Ranny funkcjonariusz 10-32 osoba z bronią 10-50 Wypadek funkcjonariusza(samochód) 10-51 Potrzebny holownik 10-52 Potrzebna karetka 10-54 Pod wpływem alkoholu 10-56 Pod wpływem narkotyków 10-60 Żądanie ustawienia blokady 10-62 Poszukiwania za osobą 10-64 Znaleziona własność [np. stojące puste auto na środku ulicy] 10-66 Podejrzana osoba 10-70 Walka [bójka] 10-71 Strzelanina 10-76 Jednostka w drodze 10-77 Szacowany czas przybycia 10-80 Pościg 10-81 Pościg udany/zakończony 10-82 Zgubiony pościg 10-83 Napad na Sklep 10-90 Napad na Bank Status 1 - Początek służby Status 2 - Przerwa w służbie Status 3 - Koniec służby Code 0 wszystkie jednostki na pomoc Code 1 asysta na code1(bez sygnałów świetlnych i dźwiękowych) Code 2 asysta code2(sygnały świetlne) Code 3 asysta code3(sygnały świetlne i dźwiękowe) Code 4 odwołanie poprzedniego kodu Code 5 umundurowani unikać okolicy Code 6 interwencja poza pojazdem Code 20 wypadek Code Blue - interwencja wobec cywili Code Purple - aktywność gangu Code Red - ciężko uzbrojony przeciwnik DoMW zeszłą sobotę o 21:02 ...:::UPOSAŻENIE LSPD:::... 1. REKRUT - pałka - tazer - latarka - gaśnica - pistolet sygnałowy - pistolet bojowy Pojazd: - cruiser - rower Ubiór: - mundur - kamizelka 2. OFICER - pałka - tazer - latarka - gaśnica - pistolet sygnałowy - pistolet bojowy - szturmowy SMG Pojazd: - cruiser - suv - rower - transporter Ubiór: - mundur 3. SIERŻANT - pałka - tazer - latarka - gaśnica - pistolet sygnałowy - pistolet bojowy - szturmowy SMG - m4 - shotgun Pojazd: - cruiser - suv - rower - policyjny więzienny bus - transporter Ubiór: - mundur - kamizelka kuloodporna 4. PORUCZNIK - pałka - tazer - latarka - gaśnica - pistolet sygnałowy - pistolet bojowy - szturmowy SMG - m4 - shotgun - kałach - c4 Pojazd: - cruiser - suv - rower - policyjny więzienny bus - transporter - riot - FIB suv Ubiór: - mundur - kamizelka kuloodporna ...:::PRZYPOMINAJKA:::... 1. Zakazuje sie zostawiania swojej postaci na dłużej niż 15 minut w celu zajęcia slota na serwerze. 2. Postać, która utraciła przytomność, nie może być ponownie zainicjowana po interwencji medycznej przez okres nie dłuższy niż 5 minut od zakończenia czynności medycznych. (wyjątkiem są służby Państwowe) 3. Aby porwać policjanta na służbie musi być minimum 3 policjantów (wliczając tego porwanego). Wyjątkiem jest agresywne zachowanie policjanta w naszą stronę. 4. W przypadku napadu na bank/sklep w jednej akcji mogą wziąć udział max 4 osoby. Minimalna liczba napastników napadających na sklep to 1, a na bank 2. (W przypadku PD 6 osób, dotyczy to sklepów oraz banków). 5. Podczas przeszukiwania policjanta możemy zabrać mu max 20% brudnej gotówki która posiada przy sobie, nie więcej. 6. Podczas napadu na sklep/bank można podstawić zakładnika tylko wtedy, kiedy mamy powyżej 2 niepodstawionych zakładników z tego powodu, żeby nie było za łatwo. Wybrałeś życie gangusa, to musisz to umieć również porwać zakładnika. 7. Ograniczenia prędkości: a) miasto - 80 km/h b) autostrada - 160 km/h 8. Po zaćmieniu obowiązuje każdego obywatela immunitet 15 minutowy dzięki któremu nie może dojść do żadnej akcji RP powiązanej z przestępstwem, lub z udziałem LSPD. (wyjątkiem jest dokończenie akcji RP która została rozpoczęta przed zaćmieniem). 9. Żaden obywatel nie może stracić szansy na konwój. Powinna ona zostać nawet proponowana, ponieważ jest to szansa na fajną oraz ciekawą akcje RP. 10. Zakazuje sie rozprowadzania ekwipunku policyjnego, medycznego, wojskowego. 11. Osoba zamaskowana może być przeszukana 12. Postacie odgrywające role PD lub EMS są zobowiązane do swojej pracy, oraz mają zakaz faworyzacji graczy. Jako PD lub EMS na swojej służbie nie możesz wykonywać nielegalnych akcji RP. Jeżeli nie jesteś na służbie nie masz prawa używać "mocy medycznych, lub policyjnych" 13. Zakazuje się inicjację z pojazdu jako osoba kierująca. Strzelanie z pojazdu z osoby za kółkiem jest również zakazane. Wyjątkiem są motory, będąc kierowcą na pojeździe jednośladowym można oddawać strzały. ZAKAZ JAKIEJKOLWIEK INICJACJI Z SAMOCHODU - nie dotyczy służb państwowych 14. Zabicie NPC jest traktowane jako przestępstwo. 15. Zakazuje sie posiadania rzeczy powiązanych z PD: a) munduru policyjnego, b) broni dostępnej dla policji. Wyjątkiem jest broń długa, krótka oraz tazer. 16. Każdy obywatel jest zobowiązany do tego, aby mieć dowód przy sobie. Nie ma wytłumaczeń że się go zgubiło etc. 17. Prowokowanie na zielonej strefie (t.j. Szpital, Komenda) jest zabronione. 18. Funkcjonariusz Policji ma prawo wylegitymować KAŻDEGO obywatela (oczywiście działa to w drugą stronę i Funkcjonariusz musi się wylegitymować na polecenie obywatela)/Funkcjonariusz ma prawo przeszukać obywatela, który jest zamaskowany. 19. W przypadku gracza który łamie regulamin a nie ma administratora na serwerze, policja ma prawo wsadzić go do więzienia na dożywocie aż do wyjaśnienia sprawy. 20. Żaden z policjantów nie może być skorumpowany. 21. Medycy & funkcjonariusze nie maja prawa rozdawać ekwipunku który mogą pozyskać ze szpitala/komendy. 22. Funkcjonariusze jak i medycy podczas służby mają obowiązek dojeżdżać na miejsca zdarzenia tylko przy użyciu pojazdów nadanych przez szpital/komisariat. 23. Policja nie ma prawa zatrzymać w szpitalu obywatela po BW, jeśli do szpitala nie dowiozło go LSPD lub EMS. 24. Ranga niższa stopniem ma obowiązek do jazdy z osoba wyższą stopniem oraz bezwzględnego posłuszeństwa takiej osobie - nie dotyczy jeżeli zasób osób na wyspie nie pozwala na takie rozwiązanie. 25. Zakaz jeżdżenia w samochodzie w więcej niż 2 osoby 26. F-szy ma obowiązek do przedstawienia się i przeczytania prawa Mirandy 27. F-sz nie ma prawa zabrania broni długiej - chyba,że owa broń została wcześniej użyta w jakikolwiek sposób - policja ma prawo zabrania broni długiej jeżeli owa nie została użyta poprzez komende /me na okres do 24 h (przez ten czas gracz ma zakaz używania broni długiej) 28. Otwarcie ognia przez funkcjonariusza może nastąpić dopiero po otwarciu ognia przez podejrzanych bądź bezpośrednim zagrożeniu życia f-szy bądź osób trzecich. 29. Zakazuje używania się tazera pomiędzy f-szami 30. Trzeba uzyskać pozwolenie od osoby,która ma stopień wyższy aby móc: iść na przerwę,zejść ze służby etc... 31. Ramowanie po 3 minutach pościgu,strzelanie tylko w przypadku kiedy podejrzani otworzą ogień Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach