Skocz do zawartości
NewsBot

Support Ticket Notifications

Rekomendowane odpowiedzi

I personally really like the support ticket system in Commerce, however one thing that has always annoyed me is that users don't get notifications when a staff member replies to their ticket.

This application will notify the user (either by inline notification or email, depending on their settings (defaults to inline)) that their ticket has had a reply and will take them to it if clicked.

 

 

Przeczytaj cały wpis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Główny

Główny

Wprowadź swoją nazwę

×