Skocz do zawartości
Dnalrehtuz

BetterRewards

Rekomendowane odpowiedzi

command /money [<text>]:
    trigger:
        if arg 1 is not set:
            if {money::%player%} is not set:
                set {money::%player%} to 0
            send "&fStan Twojego Konta wynosi &e%{money::%player%}&f." to player
        else if arg 1 is set:
            if {money::%arg 1%} is not set:
                send "&fGracz o nicku &e%arg 1%&f nie istnieje w naszym systemie." to player
            else if {money::%arg 1%} is set:
                send "&fStan konta gracza &e%arg 1%&f wynosi &e%{money::%arg 1%}%&f." to player
command /betterrewards [<text>] [<player>] [<integer>]:
    permission: br.admin
    permission message: &cNie masz uprawnień do tej komendy.
    aliases: br
    trigger:
        if arg 1 is "dodaj" or "usun" or "ustaw" or "reset":
            if arg 1 is "dodaj":
                if arg 2 is set:
                    if arg 3 is set:
                        if {money::%arg 2%} is not set:
                            set {money::%arg 2%} to 0
                        add arg 3 parsed as integer to {money::%arg 2%}
                        send "&fDodano &a%arg 3%&f monet do portfela gracza &a%arg 2%&f." to player
                    else:
                        send "&cNie podałeś ilości monet." to player
                else:
                    send "&cNie podałeś nicku gracza." to player
            else if arg 1 is "usun":
                if arg 2 is set:
                    if arg 3 is set:
                        if {money::%arg 2%} is not set:
                            set {money::%arg 2%} to 0
                        remove arg 3 parsed as integer from {money::%arg 2%}
                        send "&fUsunięto &a%arg 3%&f z portfela gracza &a%arg 2%&f." to player
                    else:
                        send "&cNie podałeś ilości monet." to player
                else:
                    send "&cNie podałeś nicku gracza." to player
            else if arg 1 is "ustaw":
                if arg 2 is set:
                    if arg 3 is set:
                        set {money::%arg 2%} to arg 3 parsed as integer
                        send "&fUstawiono stan konta gracza &a%arg 2%&f na &a%arg 3%&f." to player
                    else:
                        send "&cNie podałeś ilości monet." to player
                else:
                    send "&cNie podałeś nicku gracza." to player
            else if arg 1 is "reset":
                delete {money::*}
                send "&fZresetowano stan kont na serwerze." to player
        else:
            send "&c/br <dodaj/usun/ustaw/reset> <gracz> <ilosc>" to player
            
command /daily:
    trigger:
        if {daily::%player%} is 0:
            add 100 to {money::%player%}
            send "&aPomyślnie odebrano dzienną nagrodę." to player
            set {daily::%player%} to 1
        else if {daily::%player%} is 1:
            send "&cOdebrałeś już nagrodę w ciągu ostatnich 24 godzin." to player
every 1 minute:
    add 1 to {czas}
    if {czas} is 1440:
        set {czas} to 0
        delete {daily::*}

Skrypt lepszy od TRewards :kappadeal: 

Jakby coś nie działało to pisać, bo pisałem na szybko w 6 minut :kappaban:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   (0 użytkowników)

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Główny

Główny

Wprowadź swoją nazwę

×
×
  • Dodaj nową pozycję...