Skocz do zawartości
Hezqu

tekst
Pomocne komendy WorldEdit.

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Widze, ze caly dzial jest pusty, wiec pomyslalem sobie, zeby zrobic taki spis przydatnych komend do pluginu WorldEdit. Milego czytania. :D

Zaznaczanie:

//wand - Daję różdżkę.

/toggleeditwand - Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używac jej jako normalnego narzędzia.

//sel <cuboid/poly> - Wybierz sposób zaznaczania - cuboid lub wielokąt

//chunk - Zaznacza chunk, w którym jesteś.

//expand  - <wartosc> Rozszerza zaznaczenie kierunku, w ktory patrzysz.

//expand - <wartosc> <kierunek> -  Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (up, down, north, east, west, south).

//expand - <wrtosc> <wartosc w druga strone> <kierunek>  - Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.

//expand vert - Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie.

//distr [-c] - Wyswietla rozklad blokow w zaznaczeniu.

//outset [-hv] <wartosc> - Rozszerza zaznaczenie w kazda strone.

//inset [-hv] <wartosc> - Kurczy zaznaczenie z kazdej strony.

//shift <wartosc> <kierunek>Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa wartosci.

//size - Wyswietla rozmiar zaznaczenia.

//count <material> - Wyswietla ilosc zaznaczonych blokow.

//pos1 - Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, nad tym, na ktorym stoisz.

//pos2 - Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, nad tym, na ktorym stoisz.

//hpos1 - Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na ktory patrzysz.

//hpos2 - Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na ktory patrzysz.

Modyfikacja Regionów:

//set <materiał> - Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany przez ciebie rodzaj blokow.

//replace <na material> - Podmienia wszystkie zaznaczone bloki oprocz powietrza.

//replace <z materialu> <na material> - Zmienia wybrany rodzaj blokow na inny.

//smooth - Wygladza zaznaczony obszar.

//regen - Regeneruje zaznaczony obszar.

//wals <material> - Tworzy sciany dookola zaznaczenia z wybranego bloku.

//overlay <material> - Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem.

//outline <material> - Obudowuje zaznaczenie wybranym blokiem.

//moven <odleglosc> <kierunek> - Przesuwa wartosc zaznaczenia.

//stack <odleglosc> <kierunek> - Duplikuje zaznaczenie w wybranym miejscu.

Schowek:

//copy - Kopiuje zaznaczenie w odniesieniu do twojej pozycji.

//cut Wycina zaznaczenie.

//paste [-ao] - Wkleja zaznaczenie ze schowka.

//rotate <kat w stopniach> - Obraca zaznaczenie ze schowka.

//flip <kierunek> - Odwraca zaznaczenie ze schowka.

//load <nazwa pliku> - Ładuje plik .schematic do schowka.

//save <nazwa pliku> - Zapisuje schowek do .schematic.

/clearclipboard - Czysci schowek.

Kreacja:

//hcyl <material> <promien> <wysokosc> - Tworzy pionowy,  pusty cylinder.

//cyl <material> <promien> <wyokosc> - Tworzy pinowy, pelny cylinder. 

//sphere <material> <promien> <raised?>- Tworzy kulę. Kiedy wpiszemy w miejscu raised? "yes" kula sie tworzy tak, ze gracz jest na jej dnie.

//hsphere <material> <promien> <raised?> - Tworzy pusta kule.

/pumpkins <rozmiar> -  Tworzy las dyniowy.

/forestgen <rozmiar> <rodzaj> <gestosc> - Tworzy las.

Narzedzia do chunkow:

/chunkinfo - Wyswietla nazwe chunku, w ktorym sie znajdujesz.

/listchunks - Wyswietla liste uzywanych chunkow.

/delchunks - Generuje skrypt usuwajacy chunki.

SuperKilof:

// - Tworzy super kilof.

/sp single - Wlacza tryb pojedynczych blokow.

/sp area <zasieg> - Wlacza tryb strefowy.

/sp recur <zasieg> - Wlacza tryb rekursywny.

Edycja Terenu:

//fill <material> <promien> <glebokosc> - Wypelnia dziure.

//fillr <material> <promien> - Wypelnia dziure rekurencyjnie.

//drain <promien> - Wysusza pobliskie zbiorniki wody badz lawy.

/fixwater <promien> - Wyrownuje pobliskie zbiorniki wody.

/fixlava <promien> - Wyrownuje pobliskie zbiorniki lawy.

/removeabove <rozmiar> <wysokosc> - Usuwa bloki nad twoja glowa.

/removebelow <rozmiar> <wysokosc> - Usuwa bloki pod toba.

/replacenear <rozmiar> <z boku> <na bok> - Podmienia wszystko bloki w twojej okolicy.

/removenear <material> <rozmiar> - Usuwa wszystkie bloki w twojej okolicy.

/snow <promien> - Symuluje opad sniegu.

/thaw <promien> - Usuwa snieg.

//ex <rozmiar> - Gasi ogien.

/butcher <promien> - Zabija pobliskie moby.

/remove  <rodzaj> <promien> - Usuwa "luźne" bloki w określonej okolicy. Możliwe rodzaje - items (narzedzia), arrows (strzaly), TNT (dynamit), minecarts (minecarty. Dla ciekawości: Wagoniki), boats (łódki), paintings (obrazy).

Narzędzia: 

/none - Wyłącza wszystkie narzędzia.

/info - Włącza narzędzia informacyjne.

/tree <rodzaj> - Włącza narzędzie do drzew. Możliwe rodzaje: [tree (drzewo), regular (regularne), big (duże), bigtree (duże drzewo), redwood (sekwoja), sequoia (sekwoja), tallredwood (duża sekwoja), tallsequoia (duża sekwoja), birch (brzoza), white (biel), whitebark (baia kora), pine (sosna), randerdwood (inny typ sekwoi), randomredwood (jeszcze inny typ sekwoi), anyredwood (kolejny typ sekwoi), rand (losowy) < random].

//repl <material> - Wlacza narzedzia do podmieniania blokow.

Pędzle (brush):

//br sphere [-h] <rodzaj> <promien> - Włącza kulisty pędzel.

//br cyl [-h] <rodzaj> <promien> - Włącza cylindrowy pędzel.

//br clipboard - Wlacza pedzel ze schowka.

//br smooth <promien> - Wlacza wygladzajacy pedzel.

//mat <material> - Zmienia material dla aktualnego pedzla.

//mask - Usuwa maske.

//mask <maska> - Ustawia maske.

Skrypty:

/cs <skrypt> - Wykonuje skrypt.

/.s - Wykonuje ponownie ostatni skrypt z nowymi wartosciami.

/<skrypt>.js - Wykonuje skrypt .js.

Przemieszczanie się:

/unstuck - Przenosi ciebie w gore w pierwsze wolne miejsce. 

/ascend - Przenosi ciebie o poziom w gore.

/descend - Przenosi cie poziom w dol.

/ceil - przenosi ciebie do sufitu.

/thru - Przenosi cie przez sciane, na ktora patrzysz.

/jumpto - Przenosi cie do bloku, na ktory patrzysz.

/up - Przenosi cie w gore.

Główne komendy:

/search <nazwa przedmiotu> - Szuka przedmiotu po jego nazwie.

//worldedit reload - Odswieza konfiguracje WorldEdita.

//worldedit version - Pokazuje wersje WorldEdita.

//worldedit tz - Ustawia tymczasowo strefe czasowa.

 

To na tyle. Jezeli napisalem watek nie w tym dziale - to mozna przeniesc jak najbardziej.

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   (0 użytkowników)

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Główny

Główny

Wprowadź swoją nazwę

×
×
  • Dodaj nową pozycję...