Skocz do zawartości
ProgrammingWizzard

Holter - lekka autoryzacja premium dla Twojego serwera

Rekomendowane odpowiedzi

Holter

Pluginy na autoryzacje graczy premium już powstały, czego przykładem jest FastLogin. Niestety - mają one to do siebie, że są powolne, przepełnione rozmaitymi funkcjami, co powoduje że ich komfortowe używanie jest mało prawdopodobne. Niestety, także zdarzają się, że są one źle napisane, co powoduje pewne konflikty w komunikacji ze serwerami firmy Mojang. Na szczęście (lub nieszczęście - wybierz co Ci pasuje), przedstawiam Ci:

  • prostą;
  • zgrabną;
  • szybką;
  • komfortową;
  • jak i również sprawną

alternatywę, zwie się ona Holter. Już pomijając te całe PRowe sztuczki, konfiguracja:
 

balancing:
  enabled: false
  premium:
    - "premium-1"
    - "premium-2"
    - "premium-3"
  cracked:
    - "cracked-1"
    - "cracked-2"
    - "cracked-3"

messaging: false
cracked-uuid: false
forward-skin: true

Jest prosta, więc szybko objaśnię:

  • sekcja balancing odpowiada za balans graczy na serwerach autoryzacyjnych, oczywiście jak widać - można tą funkcję wyłączyć i włączyć. Jeżeli jest włączona, to po poprawnej autoryzacji gracza premium, zostanie on przerzucony na jeden ze serwerów w liście premium. W przeciwnym razie, z listy cracked;
  • opcja messaging odpowiada za wysyłanie wiadomości do docelowego serwera (więcej w omówieniu API). Dla tej funkcjonalności wymagana jest włączona opcja balancing (która została omówiona powyżej);
  • opcja cracked-uuid odpowiada za ustawianie UUID dla wszystkich graczy, tak jakby byli graczami niezautoryzowanymi ze serwerami Mojangu. Przydatne gdy plugin jest wprowadzany w trakcie działania serwera, a takowej autoryzacji nie posiadał;
  • opcja forward-skin odpowiada za naprawianie skinów dla graczy premium, tylko i wyłącznie.

Konfiguracja omówiona, pora na API. Więc tak, informacje o autoryzacji można weryfikować na dzień dzisiejszy na trzy sposoby:

  • poprzez nasłuchiwanie eventu PremiumVerificationEvent (BungeeCord);
  • poprzez sprawdzenie statusu gracza za pomocą PendingConnection#isOnlineMode() - będzie wskazywało prawdziwy status (BungeeCord);
  • poprzez nasłuchiwanie kanału Holter w instancji serwerowej, która jest skonfigurowana w balancing, wtedy wiadomości będą wysyłane w takim formacie:
    <nick gracza>:<uuid gracza>

    na przykład: 

    _an0:6477d13c-835e-4701-ae79-238324166a85

Oczywiście z powyższymi informacjami możesz robić to, co zechcesz. To Ty jesteś programistą - nie ja.

Cena skromna, na każdy budżet: 20/30 zł (PayPal/PaySafeCard) na 1 adres ip (bezpłatna możliwość zmiany takowego adresu), na zawsze - ze wszelkimi aktualizacjami.
Kontakt: [email protected].pl lub Discord ProgrammingWizzard#9693

  • Lubię to! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   (0 użytkowników)

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Główny

Główny

Wprowadź swoją nazwę

×
×
  • Dodaj nową pozycję...